luni, 15 septembrie 2014

MARII INITIATI AI INDIEI SI PARINTELE PAISIE

Cuvânt către cititor 
Referintă biografică 

PARTEA INTAI - ÎMBOLDIREA SPRE RĂU
Rădăcinile mele 
Aris hipnotizatorul 
Alexandra 
Cineva invizibil mă loveste 
Un vis ciudat 
Demostene masonul 

PARTEA A DOUA - AJUTORUL DUMNEZEIESC
Prima vizită în Sfântul Munte 
Intâlnirea mea cu Bătrânul Paisie 
"Cu ce drept te amesteci în viata mea?" 
Crucea izvorăste mireasmă 
Vedenia 
Primele mele încercări "duhovnicesti" 
"Micile" harisme ale bătrânului 
"Metoda" învătăturii bătrânului - Duhul Sfânt 
Marea binecuvântare 
Ingerul păzitor 

PARTEA A TREIA - ÎNTRE DOUĂ TRADITII SPIRITUALE
Intâlnirea cu Swami Yogamukananda 
Mind control - "Nu tot ce străluceste este aur..." 
"Tras de păr" către Sfântul Munte 
Coiful duhovnicesc 
Lămurire 

PARTEA A PATRA - VIATA MEA ÎN INDIA
India 
Intâlnirea la Benares 
Călătoria către Babaji - "zeul" întrupat 
Himalaya: în ashramul "dascălului dascălilor" 
La New Delhi, în ashramul lui Shri Aurobindo 
La Mongyr: ashramul lui Satyananda 
Oamenii ashramului 
Allahabad: a doua întâlnire cu Babaji 
Evenimentele spirituale 
Mărturia Maicii Gavrilia 
Ce am descoperit în biblioteca lor 
Din nou în ashramul lui Shri Aurobindo 

PARTEA A CINCEA - DUPĂ INDIA, ÎNAPOI ÎN GRECIA
Revenirea în Sfântul Munte 
Lumină sau întuneric
Diavolul, îngerul si Maica Domnului 
"Operatia" 
Mos Ilie ....
Să nu-L ispitesti pe Domnul Dumnezeul tău 
Tufa de dafin 
Bătrânul străluceste 
Vindecarea creierului 
Armata 
Bătrânul Porfirie 
Rugăciunea si mantra 
Dumnezeiasca împărtăsanie 
Tainele crestine si lucrările magice 

PARTEA A SASEA - CUGET, DECI EXIST
Efecte sociale ale învătăturii de credintă în hinduism si crestinism 
Yoga: religie sau stiintă? 
"Viata armonioasă" sau tehnica înselării 
Inviere sau reîncarnare? 
Influenta practicii yoga asupra trupului si a mintii 
"Dumnezeii" hinduismului 
Idolii neamurilor sunt demoni 
Meditatie si autohipnoză 
Epilog 
de Dyonysios Farasiotis 
Sursa: http://www.sfaturiortodoxe.ro/marii-initiati-india-parintele-paisie/

Recomand urmarirea materialului Interviu cu teologul Danion Vasile pe tema ezoterismului in Romania :https://www.youtube.com/watch?v=XdH62L87BsU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu