sâmbătă, 25 octombrie 2014

Sa luăm aminte...durerea unui tata


Taticule, mi-e dor de tine! 

Cand sunt copiii nostri mici
Noi pentru ei suntem tatici.

Ce gingas e, si suna bine:
Taticule, mi-e dor de tine!

Dar anii trec si deodata

Nu esti tatic, acum esti tata.
Dar si asa tot suna bine:
Tata, mi-e dor de tine!

Dar cresc, nu le mai esti pe plac,

Din tata, tu devii babac
Si vorba suna trist si gol:
Babacule, mai da-mi un pol...

Dar viata e un foc de paie

Si vrei nu vrei, ajungi tataie.

Iar vorba ta, in ras e luata:
Tataie, ia mai las-o balta...

Si-n anii care-ti mai raman

Te vor numii doar "Al batran".
Si vorba lor te nauceste:
Batrane, ce-ti mai trebuieste?

Copile, tu sa ai stiinta

C-am fost un tata cu credinta.
Si din putin, de-a fost sa fie,
Eu am rabdat, si ti-am dat tie...

Dar fa-mi, te rog, o bucurie

La cimitir, de vii la mine,
Sa-mi zici ca in copilarie:
Taticule, mi-e dor de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu